ESCOLA INAC (Portugal): CIRCO POTÁVEL (Alumnes de 2on Curs)
07juny19:0020:00ESCOLA INAC (Portugal): CIRCO POTÁVEL (Alumnes de 2on Curs)19:00 - 20:00(GMT+02:00)
Horari
7 de juny de 2026 19:00 - 20:00(GMT+02:00)
Entrades
Detalls
Un espectacle de cabaret vibrant on acrobàcies, equilibris i llenguatges de circ es creuen a la pista, guiats per un grup d’alumnes que exploren junts
Detalls
Un espectacle de cabaret vibrant on acrobàcies, equilibris i llenguatges de circ es creuen a la pista, guiats per un grup d’alumnes que exploren junts el joc escènic i la creació compartida.
FITXA ARTÍSTICA
– Imperio Rojas Fernández (parada de mans)
– Kimberly Barrios Garcia (bàscula)
– Laura Favaro (bàscula)
– Wilfred Moondance River Campbell (bàscula)
– Zoe Gerard (roda cyr)
Durada: 1 hora
Per a tots els públics
————————————————
INAC – Instituto Nacional de Artes do Circo (Vila Nova de Famalicão, Portugal)
És un centre internacional dedicat exclusivament a les arts circenses situat a Vila Nova de Famalicão (Portugal). La missió de l’Institut és formar artistes capaços d’un enfocament multidisciplinari que garanteixi l’aparició i l’afirmació de noves estètiques i apropar el circ a tots els públics; així com la difusió i la implementació del circ contemporani a Portugal, proporcionant una nova oferta i enriquint el panorama cultural actual. El circ, tradicionalment, és una «gran família», i l’INAC no n’és una excepció. Els seus projectes es basen en l’amor pel que fan, la compassió i el treball dur.
Formació professional
El programa de formació professional de circ contemporani de l’INAC té com a objectiu estimular i formar joves artistes de circ a un alt nivell tècnic i artístic. A més del risc, la poesia i l’humor, creuen que l’excel·lència tècnica i el virtuosisme sustenten les diverses formes de circ contemporani.
Més